zaterdag 4 maart 2017

boekentip: Nienke Pool- Yin en Yang







Lieve Lezers,

Wat een boffert ben ik toch, gisteren plofte het nieuwe boek van Nienke Pool door de brievenbus. Kado gekregen van Nienke Pool, Esther van der Ham en uitgeverij Droomvallei. Hoe prachtig is dat! Speciaal voor mijn kidsblog..voor jullie kids, om te bekijken op deze blog. Ik werd er wel een beetje verlegen van, dat wel.

Nu ben ik dus groot fan van Nienke Pool, het boek over Falco en zijn gestolen stympha's is prachtig. Een mooie verhaal over een held die met zijn eigen vogel gevaarlijke opdrachten moet doorstaan, om het volk te redden.

Daarnaast heeft ze een heel mooie website Stympatica met blogs, waar je wat aan hebt en waar je over gaat nadenken. En dat is ook mooi.


Dit boek Yin en Yang gaat over oude culturen en het mooie China. Het is een mooi hardcover boek, met een mooi lettertype en mooie afbeeldingen er bij gemaakt door Ingrid van der Knaap.

Het ziet er prachtig uit, ook leuk om kado te geven.

Ik zal er spoedig aan beginnen, om binnenkort er meer over te vertellen op mijn blog!

Wens ik jullie een heel fijn weekend,


groet Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten